top of page
back.png

זה התוסף שישנה לך את החיים מעל גיל 40/50

אם את רוצה לדעת מה הסוד לשינה טובה בגיל המעבר ולאנטי אייג'ינג הנה התוסף שאת חייבת לדעת עליו.

זה מינרל שכולנו צריכות לדעת עליו, ואני יכולה להגיד שזה התוסף היחיד שעליו אני מקפידה כל יום. יותר נכון כל ערב. ובפעמים הבודדות שנגמר לי ועוד לא הגיעה ההזמנה החדשה, ממש הרגשתי את זה באיכות של השינה שלי. אפשר לצפות בסרטון שצילמתי על זה על ידי לחיצה על התמונה.


מגנזיום זה מינרל שהגוף שלנו מאוד צריך, ולפי מה שקראתי לפחות 70 אחוז מהאנשים יש להם רמות מגנזיום נמוכות מדי.

זה קורה בגלל שאנחנו לא אוכלות טוב, וגם בגלל שהאדמה שעליה מגדלים היום את החקלאות היא הרבה פחות מזינה, יש בה פחות חומרים מזינים.

ומחסור במגנזיום מקושר לכל כך הרבה בעיות בריאות.

מגנזיום זה מינרל שמווסת את הנוירוטרנסמיטורים במוח, שזה האותות במוח ובמערכת העצבים. בגלל זה המגנזיום מעודד תחושה של רגיעה, משפר את השינה.

לקראת גיל המעבר יש ירידה ברמות של אסטרוגן ופרוגסטרון, זה מפריע למוח שלנו לייצר סרוטונין שזה הורמון שמווסת את מצב הרוח. ואז התוצאה היא שינויים במצב הרוח, יותר סטרס. המגנזיום עוזר לאזן גם את זה.

ויש גם את העייפות של גיל המעבר שנובעת מחוסר שינה ומהזעות לילה, אבל גם מזה שכל הכימיה בגוף יוצאת מאיזון בזמן שהגוף מסתגל לשינויים ההורמונליים. המגנזיום מאזן גם את ייצור האנרגיה בגוף, ועוזר לייצר אנרגיה מהאוכל שאנחנו אוכלות.

יש ירידה בצפיפות העצם בגיל המעבר בגלל הירידה באסטרוגן, ומה שהמגנזיום עושה זה לעוזר לגוף לעשות ספיגה טובה יותר של סידן ושל ויטמין D שהם חשובים לחוזק של העצם.

המקור הכי טוב למגנזיום זה מה שאנחנו אוכלות, ואני ממש מקפידה במודע לאכול את הדברים האלה כל יום: עלים ירוקים כמו תרד, פטרוזילה, קייל, אני הכי אוהבת כוסברה, קטניות כמו שעועית וחומוס, בשבילי מה שעובד זה שעועית קטנה שחורה, אגוזים, זרעים, דגים מהים כמו מקרל, טונה וסלמון, טופו, בננות, ושוקלד מריר.


בפועל מעט מאוד אנשים מצליחים לקבל את המינון שהם צריכים של מגנזיום מהאוכל. קודם כל כי התזונה המערבית אין בה רמות גבוהות מספיק של מגנזיום, וגם בגלל שהאדמה פשוט פחות עשירה בחומרים מזינים ממה שהיא היתה פעם.

איזה מגנזיום הכי טוב לגיל המעבר?

מי שסובלת מעצירות כדאי לה לקחת magnesium citrate

magnesium malate טוב למי שיש לה כאבים

והמגנזיום שאני לוקחת לשיפור השינה זה Magnesium glycinate

שהוא גם עוזר להפחית סטרס, חרדה, ולרגיעה באופן כללי.

מבחינת המינון, לכל חברה יש מינון אחר של הכדור. תסתכלו על האריזה.

הכי טוב לקחת מגנזיום בערב, ממש לפני השינה.

אין דבר יותר חשוב מלישון מספיק בשביל להרגיש טוב, ואני הכי שמחה בעולם לשתף אתכן כדי שגם אתן תוכלו להתחיל לישון כמו שצריך.

כמובן ששינה תלויה גם בעוד דברים שאנחנו עושות, ואני צילמתי לכן סרטון שלם על היגיינת השינה שלי, מה זה ואיזה עוד דברים אני עושה כדי לדאוג שאני אשן טוב. הנה הלינק



42 צפיות0 תגובות
backhome2.png
bottom of page