top of page
back.png

שגרת אנטי-אייג'ינג מושלמת לעור פנים מעל גיל 40/50


כשאני התחלתי את שגרת הבוקר שלי, אני האמת עשיתי את זה מתוך מחשבה על להשאר בריאה,

לא חשבתי על זה בקטע של להראות צעירה.

עם השנים גיליתי שההרגלים האלה שאני חוזרת עליהם כל יום, הם גם מעולים לעור של הפנים.

יש כאלה שאומרות זה הכל עניין של גנים, וברור שלגנים יש תפקיד, אבל בדיוק כמו שאם את יודעת שיש לך נטיה למחלה מסויימת במשפחה אז את תעשי הכל כדי לא לקבל אותה, אז בדיוק אותו דבר עם העור שלנו.


אם לאמא שלך יש עור דק עם המון קמטים, או נטיה לכתמי שמש, אז לא צריך להרים ידיים ולהגיד טוב זה גנטי אין מה לעשות, להיפך, בעיני זה רק צריך לדרבן אותנו לעשות יותר מאמץ כדי לשמור על עצמנו יותר טוב ממה שההורים שלנו שמרו על עצמם. זאת דעתי.

אז אני רוצה להתחיל בלהגיד ששגרת הבוקר שלי לטיפוח עור הפנים היא לא רק מה שאני מורחת על העור, כי בתפיסה שלי הלייפסטייל שלנו במובן היותר רחב זה מה שקובע איך העור שלנו נראה.

ומהניסיון שלי אין קיצורי דרך. אין איזה משחת פלאים בצננצנת שפותרת את בעיות העור שלנו. בגלל זה את תראי פה דברים שכאילו לא נראים קשורים, אבל אני בטוחה שמה שאני אוכלת, וכמה אני שותה, אלה הדברים שהם הבסיס של עור טוב.

אני קמה בבוקר והדבר הראשון שאני עושה זה שותה שתי כוסות מים כדי להחזיר לגוף שלי נוזלים שהוא איבד במשך הלילה, ולתת לעור את הלחות מבפנים שהוא צריך.

אחכ אני שוטפת את הפנים שלי מהרטין איי שמרחתי בלילה,

ואני מורחת קצת שמן מקדמיה.


ואז אני יוצאת להליכה, אבל זה בתנאי שהצלחתי לצאת עד 7 בבוקר, אחרת אני הולכת אחה"צ כי לא בא לי להחשף לשמש חזקה מדי.

הקרינה מהשמש, היום יודעים שזה הדבר שהכי פוגע בייצור של הקולגן, שזה החלבון שאחראי על האלסטיות ועל המוצקות של העור שלנו.

חוץ מזה השמש גם עושה לנו כתמי שמש, נמשים ופיגמנטציה.

אז אני מורחת הרבה קרם הגנה, כן גם בשבע בבוקר, ואני יוצאת לחצי שעה של הליכה קלילה.

כשאני חוזרת אני שוטפת את הפנים מהקרם הגנה ואני מורחת שוב שמן מקדמיה,

ואז אני עושה קצת פייס יוגה.

אחרי זה אני משתמשת בכוסות רוח קטנות כדי להמריץ את זרימת הדם, ולעודד את החידוש של הקולגן בעור.

צריך להזהר כשמתחילים עם זה, להתחיל עם הקאפ הקטן ביותר, ולתת לעור להתרגל כי זה עלול לעשות אדמומיות בעור, שזה מראה על זרימת דם מוגברת לאיזור, שזה דווקא מצויין, אבל אני התחלתי עם הקאפ הגדול ביותר וזה עשה לי סימן שנשאר לכמה שעות טובות, ואז זה היה קצת מצחיק להסתובב ככה, אז תתחילו בעדינות.

בייחוד אני עוברת עם הכוסות רוח בקוי ה -11 בין הגבות.


אחרי זה אני עושה אימון קצר. אני עושה תרגילים לחיזוק הזרועות כדי שיהיה לי כוח להרים דברים,

תרגילם לחיזוק הרגליים, ותרגילי שיווי משקל נגד נפילות.

אני עושה את כל זה כי אנחנו מאבדות ממסת השריר שלנו כל שנה, ואני רוצה להמשיך להיות חזקה, ולהיות עצמאית כמה שיותר שנים, גם בעוד 20 או 30 שנה.

חוץ מהאימון של הבוקר אני משתדלת להיות כמה שיותר פעילה, יש לנו מדרגות בבית אז אני כל הזמן עולה ויורדת, ואני אף פעם לא מתעצלת ללכת ברגל לעשות סידורים.

פעילות גופנית מגבירה את הזרימה של הדם וזה מביא חומרים מזינים אל העור.

יש מחקרים שמראים שאנשים שעושים פעילות גופנית העור שלהם יותר טוב, והם נראים יותר צעירים מהגיל שלהם. וחוץ מזה לפעילות גופנית ש השפעה טובה גם על הזכרון וכמובן עלהמראה של הגוף.

אחרי האימון אני עושה מתיחות וונכנסת למקלחת.

במקלחת אני מקרצפת את הגוף עם ספוג טבעי, ליפה, שזה בעצם צמח שמתייבש וככה הוא נראה,

אני מכורה להרגשה הזאת של עור חלק אחרי שזה מוריד את כל התאים המתים.

אבל אני לא מקרצפת את העור של הפנים, כי הרטין איי שאני מוררחת בלילה מגביר את התחלופה של התאים והעור נהיה ממש רגיש אז אסור לעשות גם פילינג מכני.

בסביבות 11 אני אוכלת ארוחת בוקר, אני אוכלת דברים שאני אוהבת. אין דברים שאני לא מרשה לעצמי לאכול. אני אוכלת מהכל במתינות, אבל ברור שהייתי צריכה לדייק את התפריט שלי אחרי גיל המעבר. פחות סוכר ופחות אוכל מעובד. ואני גם משתדלת מאוד לא לאכול בתור פיצוי,

אני אוכלת ירקות בכל ארוחה. בארוחת בוקר זה בדרך כלל עלים ירוקים, כמו כוסברה, נבטים, וחסה. אני מאמינה שירקות זה הדבר הכי חשוב בשביל העור שלנו, ומשלבת תמיד עם חלבון ופחמימות ממזון לא מעובד.

זאת שגרת הבוקר שלי לשמירה על עור צעיר.


33 צפיות0 תגובות
backhome2.png
bottom of page